نــــــــــور

اَللّـــــــــهُ نــُـــورُ السَّــــمواتِ وَ الأَرضِ

نــــــــــور

اَللّـــــــــهُ نــُـــورُ السَّــــمواتِ وَ الأَرضِ

مشخصات بلاگ
نــــــــــور

" سَلامٌ عَلَی إل یاسِین "

منتظر مأیوس نیست. منتظر از درد هجر میسوزد

اما بشوق وصال سر زنده و امیدوار است .

انتظار یعنی امید به فردا

فردای وصال ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

توجـــــــــــــــیه ، مانع تــــوبـــه

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ


هر قدر گناه سنگین باشد، به سنگینى توجیه گناه نیست؛

چرا که گنهکار معترف به گناه، غالباً به سراغ توبه مى رود،

اما مصیبت، زمانى شروع مى شود که پاى توجیه گرى‌ها در میان آید،

که نه تنها راه توبه را به روى انسان مى‌بندد،

بلکه، او را در گناه راسخ‌تر و جرى‌تر مى‌سازد.

شیطان نیز با یک مقایسه غلط، نافرمانى صریح خود را در برابر خداوند

 توجیه کرد گفت: «من از او بهترم؛ مرا از آتش آفریده اى و آدم را از گل»!

 چگونه ممکن است موجودى شریف تر براى موجودى پست تر سجده کند!

نظرات  (۲)

سلام و تشکر فراوان
چقدر این مطلب جالب و مفید بود
جالبیش هم بخاطر اینه که توجیه این گناهها به زبون محاوره ای مردم بیان شده و بسیار ملموس و قابل درکه
پاسخ:
تشکر میکنم از ظرافت طبع تون . التماس دعا
سلام دوست عزیز
من از مطلبت خوشم اومدم و یه جایی که می خواستم مثال بزنم گفتم به جای اینکه به خوام کلی حرف بزنم بهتر اینه که از مطلب شما استفاده کنم
این شد که لینک مطلب شما رو منتشر کردم

یا علی

الحمدلله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی