نــــــــــور

اَللّـــــــــهُ نــُـــورُ السَّــــمواتِ وَ الأَرضِ

نــــــــــور

اَللّـــــــــهُ نــُـــورُ السَّــــمواتِ وَ الأَرضِ

مشخصات بلاگ
نــــــــــور

" سَلامٌ عَلَی إل یاسِین "

منتظر مأیوس نیست. منتظر از درد هجر میسوزد

اما بشوق وصال سر زنده و امیدوار است .

انتظار یعنی امید به فردا

فردای وصال ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

استغفار نجات بخش

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۳ ب.ظ
hijab-www.shabhayetanhayi.ir

چه استغفاری مانع نوشتن گناه می شود؟

امام صادق (ع) :

هرگاه بنده گناهى مرتکب شود ، از بامداد تا شب به او مهلت داده مى ‏شود .
 اگر آمرزش خواست ، آن گناه برایش نوشته نمى‏ شود .

الکافی : 2 / 437 / 1 منتخب میزان الحکمة : 428
fdffdcac3adc22cbab34429177813d23-425

عمرم همه را تباه کردم چه کنم
پرونده خود سیاه کردم چه کنم

تو عفو کنى از کرمت اما من
از این که تو را گناه کردم چه کنم

با من همه جا رفیق راهى یارب
از درد نگفته ام گواهی یارب

من عبد ذلیل و تو خداوند جلیل
از من آهى زتو نگاهى یارب

بگذشته گناهم از شماره یارب
جز عف تو نیست راه چاره یارب

من عبد فرارى تو ام یا الله
در باز کن آمدم دوباره یارب

در کوى تو رنج ره نیاید به حساب
جرم من رو سیه نیاید به حساب

سوگند به عفوت که گناه ثقلین
پیش کرمت گنه نیاید به حساب

عمرى به گناه پا فشردم یا رب
بار دل خود به دوش بردم یارب

تو ناز مرا کشیدى و من غافل
سیلی زهواى نفس خوردم یا رب ...

« سورۀ مبارکه بقره ، آیه 222 »

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی